czwartek, 20 października 2016

Maszynka Elektryczna BRAUN Series 7

Cześć kochani. :)

Dzisiaj witam Was postem, który dotyczy nie mnie a mojego mężczyzny. 
Ostatnio został on ambasadorem projektu BRAUN na portu TRND i otrzymał do
przetestowania Maszynkę Elektryczną Braun Series 7, model 7899cc.
Czemu post właśnie o tej maszynce ? :)
Dlatego, że jest ona genialna. Skóra mojego K. po ogoleniu tą maszynką jest tak
delikatna jak nigdy dotąd. Żeby było jeszcze ciekawiej, każda golarka jakiej używał,
sprawiała, że jego skóra po goleniu była podrażniona i zaczerwieniona.
W przypadku tej golarki tak nie jest. Co cieszy zarówno mego lubego jak i mnie. :)
Teraz może ogolić się tuż przez wyjściem, ponieważ wie, że nie będzie miał podrażnień po goleniu.



Teraz może opowiem Wam trochę o tej maszynce, wspomagając się słowami mojego mężczyzny.
Po pierwsze maszynka jest bardzo designerska, wygląda na porządną,
świetną jakościowo maszynkę z wyższej pułki.



Posiada ona wyświetlacz, który wskazuje poziom baterii i stan higieny golarki.
Moim zdaniem, jest to bardzo duże ułatwienie dla mężczyzn, ponieważ zawsze mogą kontrolować stan golarki.


Jest to maszynka bardzo szczelna.
Dzięki czemu można golić się nią pod prysznicem.
Maszynka umożliwia także golenie zarówno na mokro jak i na sucho
Mojemu K. bardziej jednak przypadła do gustu metoda golenia na sucho.
Maszynka pracuje w 5 trybach, od delikatnego do turbo. 
Oczywiście K. upodobał sobie tryb turbo i wcale mu się nie dziwię.
To jak szybko i precyzyjnie zarazem maszynka ta goli w tym trybie jest niesamowite.


Głowica maszynki posiada ruchome elementy tnące co sprawia że dostosowuje się ona do konturów twarzy i nawet najmniejszych załamań skóry.


W przypadku tej maszynki już za jednym pociągnięciem K. uzyskuje efekt gładkiej skóry.
Co w przypadku poprzedniej golarki zajmowało 2-3 razy.
To co zachwyciło również mnie i K. to baza czyszcząca. WOW.
Czemu nie ma takich udogodnień w przypadku depilatorów. :D


Do bazy tej montuje się roztwór na bazie alkoholu, który usunie wszystkie bakterie z golarki. Następnie baza ta sama odczytuje poziom czystości maszynki i ustawia odpowiedni tryb czyszczenia. Można też na niej odczytać poziom płynu. Żeby było jeszcze ciekawiej baza ta nie tylko czyści maszynkę ale też smaruje ją i ładujeJeszcze nigdy nie spotkałam się z takim udogodnieniem w utrzymaniu czystości urządzenia jak w przypadku maszynki Braun.


Golarka Braun Series 7 posiada także bardzo precyzyjny trymer.


Jestem zachwycona tym jak delikatną skórę ma mój K. po goleniu tą golarką.
Dzięki łatwości i szybkości golenia, polubił on je na tyle, że goli się nią codziennie rano.
Co mnie cieszy. :D
 Cena maszynki jest wysoka, nie da się tego ukryć. Mam tu na myśli około 1500 zł.
Aczkolwiek jakość maszynki jest niesamowita.
Dlatego drodzy Panowie, czy nie lepiej zainwestować w lepszą maszynkę,
dzięki której pozbędziecie się podrażnień i naprawdę polubicie golenie?
Mój K. jest zdania, że warta jest tej ceny. :)

Dokładniejszą recenzję i opis maszynki Braun Series 7,
(tym razem bezpośrednio z ust mojego K.)
znajdziecie pod tym linkiem:
Pozdrawiamy,
M. i K.

1 komentarz:

  1. Właśnie zacząłem testować maszynkę Braun Series 7 7899cc, jestem już po kilkunastu goleniach.
    Golarka spełnia moje oczekiwania pod względem szybkości i dokładności golenia.
    Dzięki czterem elementom tnącym nie trzeba poprawiać kilka razy tego samego miejsca, wystarczy jedno pociągniecie, żeby doprowadzić do idealnej gładkości.
    Golarkę można używać na mokro pod prysznicem jak i na sucho w obu przypadkach radzi sobie doskonale.
    Technologia soniczna - myślałem że to kolejny reklamowy "wynalazek" - ale coś w tym chyba jest bo golenie jest wyraźnie szybsze a jednocześnie bardzo dokładne.
    Dzięki funkcji turbo golarka bez żadnych przeszkód radzi sobie z dłuższym gęstym zarostem.
    Golarka świetnie się prezentuje, ma opływowy kształt, bardzo wygodnie trzyma się w dłoni.
    Dzięki wyświetlaczowi wiemy jaki jest poziom naładowania oraz jej stan czystości.
    Golarka posiada funkcjonalny trymer oraz możliwość blokowania głowicy co pomaga w goleniu trudno dostępnych miejsc np: pod nosem.
    Pełne naładowanie golarki pozwala na 50 minut golenia.
    Dodatkowym atutem jest Clean&Charge, która zapewnia higieniczne czyszczenie.
    Jest to w moim przypadku idealna rzecz, ponieważ na mojej skórze po goleniu pojawiają się wypryski a dzięki bazie czyszczącej moja skóra jest w idealnym stanie.
    Już wcześniej miałem kontakt z golarkami elektrycznymi ale żadna nie dorównuje modelowi 7899 cc.
    Golarkę Braun series 7 7899cc, polecam każdemu, kto przykłada wagę do idealnej gładkości oraz idealnego stanu skóry.

    OdpowiedzUsuń