czwartek, 28 lutego 2019

Conceal and Define, czyli cudowne korektory od Makeup Revolution

Witajcie po sporej przerwie. 馃槝
D艂ugo mnie nie by艂o, jednak mam zamiar powr贸ci膰 do blogowania z podwojon膮 si艂膮. 
Przez ten czas zd膮偶y艂am tak偶e zmieni膰 nazwisko馃拻, dlatego podpisy pod postami b臋d膮 si臋 troch臋 r贸偶ni膰. 馃榿

Dzisiaj chcia艂abym Wam przedstawi膰 moje odkrycie, kt贸rego dokona艂am jeszcze w 2018 roku.
Mam na my艣li korektory od Makeup Revolution - Conceal and Define. ❤ 
Im d艂u偶ej ich u偶ywam tym bardziej utwierdzam si臋 w przekonaniu, 偶e te korektory s膮 genialne.


S膮 one dost臋pne w dw贸ch pojemno艣ciach. Mniejsze maj膮 3,4 ml a wi臋ksze,  czyli Super Size 13 g. 


Ich ogromnym plusem jest fakt, i偶 dostajemy 艣wietn膮 jako艣膰 w niskiej cenie.
W dodatku gama kolorystyczna jest tak du偶a, 偶e ka偶dy znajdzie co艣 dla siebie.


C6.5 , C6, C7

Korektory te maj膮 艣wietne krycie idealnie maskuj膮 niedoskona艂o艣ci jak i cienie pod oczami. 

Na mojej sk贸rze, kt贸ra jest raczej sucha z przet艂uszczaj膮c膮 si臋 stref膮 T, wygl膮daj膮 pi臋knie. 艢wietnie radz膮 sobie z przykryciem moich zasinie艅 pod oczami, a mam je ca艂kiem spore. 馃槈

Korektor ten do艣膰 szybko zastyga dlatego nale偶y z nim szybko pracowa膰. 
W moim przypadku nie obci膮偶a okolic pod oczami, jednak s艂ysza艂am, 偶e u niekt贸rych tak si臋 dzieje. Dlatego warto mie膰 to na uwadze i zawsze pami臋ta膰 o dobrym kremie nawil偶aj膮cym pod oczy. 

Nie mog艂abym te偶 nie wspomnie膰 o aplikatorze, kt贸ry jest sporych rozmiar贸wm tak samo jak w przypadku korektor贸w Tarte. Mi akurat ta wielko艣膰 aplikator贸w bardzo przypad艂a do gustu. 

Tutaj por贸wnanie do aplikatora korektora Kobo Professional

Niestety musz臋 te偶 stwierdzi膰, 偶e pomimo i偶 korektory te maj膮 tyle zalet, maj膮 te偶 jedn膮 do艣膰 spor膮 wada. S膮 niestety ma艂o wydajne.
By膰 mo偶e to w艂a艣nie przez wielko艣膰 aplikatora i automatycznie zwi臋kszon膮 ilo艣膰 nak艂adanego produktu. Mimo wszystko bardzo je lubi臋 i z tego wzgl臋du kupuj臋 te偶 wi臋ksz膮 pojemno艣膰.

Korektory te z tego czasu by艂y bardzo ci臋偶ko dost臋pne. Jednak teraz mo偶emy je znale藕膰 w wielu drogeriach internetowych. 
Moim zdaniem cena te偶 nie jest a偶 tak wysoka. Mal膮 pojemno艣膰 znajdziemy ju偶 w cenie oko艂o 14 z艂 a wi臋ksz膮 za oko艂o 27 z艂. 
 Warto te偶 obserwowa膰 i szuka膰 promocji. Wiem, 偶e wiele drogerii cz臋sto organizuje promocje na mark臋 Makeup Revolution, sama z takiej korzysta艂am. 馃槈

Podsumowuj膮c dla mnie ten korektory to hit. Wiem jednak, 偶e nie u ka偶dego si臋 sprawdzaj膮. Dlatego pami臋tajcie, 偶e dob贸r tego typu kosmetyk贸w to sprawa indywidualna i jest to bardzo zale偶ne od typu naszej cery. 

Pozdrawiam.
Ma艂gorzata O. 馃拕

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz