środa, 8 lipca 2015

Zamówienie z GlamShop

Dzisiaj przyszło moje zamówienie z GlamShop. :)
(
http://glam-shop.pl/ )
Jestem przeszczęśliwa. :)
Już od dłuższego czasu rozmyślałam nad kupnem porządnych, profesjonalnych pędzli. Zastanawiałam się przede wszystkim nad Hakuro, Kavai i GlamBrush.
Ostatecznie postanowiłam zamówić pędzle GlamBRUSH, na które był akurat rabat 10%.
Pędzle stworzyła Hania, znana przez większość z YouTube jako DigitalGirl ( https://www.youtube.com/user/digitalgirl13/videos ). :)
Zawsze staram się być na bieżąco z jej filmikami. ;)
Hania jest niezwykle zdolna, szczera i przede wszystkim
bardzo pracowita i kreatywna.
Sam fakt, że wypuściła własną markę pędzli i nie tylko, sprawia,
że jestem pod ogromnym wrażeniem jej osiągnięć. :)






Teraz odnośnie zamówienia. :)
Pędzle przyszły pięknie zapakowane i przewiązane różową kokardką.
Mały akcent a cieszy oko. ;) Jeżeli chodzi o jakość, pędzle są cudowne. <3
Jest to moje pierwsze wrażenie, ponieważ jeszcze ich nie używałam.
Mimo to myślę, że będą się sprawowały świetnie. :)
Te z włosia syntetycznego są mega mięciutkie, natomiast te z włosia kozy są
troszkę bardziej sztywne, ale nie jest to jakoś bardzo odczuwalne.
Są również miękkie i ja nie odczuwam żadnego kłucia.
Pędzle mają białe, perłowe trzonki i prezentują się świetnie. :)

Dodatkowo zamówiłam gąbeczkę - GlamSPONGE,
którą upatrzyłam sobie już bardzo dawno. :)
Kiedyś oglądałam się za BeautyBlenderem ale przed jego
zakupem hamowała mnie cena.
Nie mogłam się jakoś przekonać do tego aby wydać
tyle pieniędzy na jedną gąbkę. :P
O GlamSPONGE słyszałam wiele dobrych opinii,
więc cieszę się, że ją mam. 
Tym bardziej teraz, na lato.
Bo dzięki niej będę mogła nadać ciężkim podkładom,
z których raczej w lato rezygnuję, lżejszy i bardziej naturalny efekt.
Bardzo jestem ciekawa jak bardzo zwiększy się jej
objętość po namoczeniu. :)
Do gąbeczki dostałam instrukcję jak o nią dbać. ;)

Ostatnią rzeczą jaką zamówiłam są osłonki do suszenia i układania włosia pędzli.
Skoro zamówiłam sobie profesjonalne pędzle to postanowiłam o nie dbać.
Włosie naturalne lubi po myciu tracić stój kształt a dzięki osłonkom tego uniknę. ;)
Niesamowicie łatwo się nakładają, po przyłożeniu same nachodzą na pędzel. :D





Pędzle GlamBRUSH :




GlamBRUSH T13 :



Pędzel do twarzy T13 jest niesamowicie mięciutki i ma świetny kształt.
Jest to Flat Top ale spłaszczony. :)
Ja zamówiłam sobie go z myślą o konturowaniu twarzy. :)


GlamBRUSH T2 :



Pędzel do twarzy T2. Cudowny <3
Mięciutki, włosie jest przycięte delikatnie na okrągło i jest sprężyste.
Idealny do nakładania podkładu. :)

GlamBRUSH T9 :





Pędzel do twarzy T9. :)
Z naturalnego, niefarbowanego włosia kozy.
Posłuży mi do pudrowania okolic oczu ( właśnie takiego potrzebowałam :D )
i precyzyjnego konturowania. :)


GlamBRUSH O2 :




Pędzel do oczu duo fiber. Wykonany z dwóch rodzi włosia :
niefarbowanego włosia kozy i włosia syntetycznego. :)
Idealny do rozcierania cieni ale można także używać go do nakładania
i rozcierania korektora po oczami. :)


GlamBRUSH O7 :


Pędzel do oczu O7. Takiego pędzla mi brakowało. :)
Kupiłam go do nakładania i rozcierania cieni na dolnej powiece
ale na pewno będę używała go także do rozświetlania kącików oczu. :)


KABUKI GlamBRUSH :


Pędzel do twarzy KABUKI. <3
Mój faworyt <3 jest obłędnie mięciutki, miły i puszysty.
Dodatkowo jest zamknięty w mini tubie z tłoczonym logo GlamBRUSH.  :)
Idealny do pudru a dzięki tubie możemy
wrzucić go do torebki i mieć zawsze przy sobie. ;) 


GlamSPONGE :

GlamSPONGE - gąbka do nakładania na mokro.
Zawsze chciałam wypróbować. :)
Myślę, że latem często będę jej używała bo daje ona na twarzy zdrowe,
lekkie wykończenie nawet w przypadku cięższych podkładów. ;)


Osłonki :


Osłonki do suszenia i układania włosia pędzli.
Genialna gadżet w dbaniu po pędzle. :)
Warto w nie zainwestować. :)


Jestem mega szczęśliwa, że posiadam pędzle od Hani.
Nie mogę się doczekać, aż je przetestuję. :)
Mam nadzieję, że może z czasem powiększę swoją kolekcję.
Aktualnie jestem zakochana w tubie na pędzle:
http://glam-shop.pl/organizery/tuba-na-pedzle-glam-brush.html
i mam nadzieję, że kiedyś będę jej szczęśliwą posiadaczką. <3






Maarit. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz