poniedziałek, 29 czerwca 2015

Lawendowy manicure


Dodaję post po północy, ale lepiej późno niż wcale. :)
Ostatnio miałam mało czasu a musiałam jakoś ogarnąć moje paznokcie.
Postawiłam więc na szybki i prosty, lawendowy manicure.

Użyłam do niego żelowego lakieru d paznokci Avon w kolorze "Lavender Sky"
i lakieru diamentowego Avon w kolorze "Agat". O
czywiście standardowo jako baza pod lakier nałożyłam odżywkę
Eveline a jako lakier nawierzchniowy, bezbarwny lakier
do paznokci z Golden Rose.

Lakier żelowy "Lavender Sky" ma bardzo dobre krycie już po jednej warstwie.
Jest w pięknym, jasnym, lawendowym kolorze. Ładnie się rozprowadza
i całkiem szybko schnie.

Lakier diamentowy "Agat" przepięknie się prezentuje. Jest w kolorze fioletowym,
jednak w zależności od światła, wpada też w kolor niebieski.
Jest bardzo trwały, ma świetne krycie już po pierwszej warstwie, szybko schnie.
Uwielbiam efekt jaki dają diamentowe lakiery, a te od Avon spisują się świetnie. :)

Dodatkowo na lawendowym lakierze umieściłam a'la ćwieki w kolorze złotym,
które znajdziecie w zestawie do zdobień paznokci firmy Avon. :)

Lakier do paznokci Gel Finish, Avon, "Lavender Sky".
Lakier do paznokci Mineral Crush, Avon, "Agat".
Bezbarwny lakier do paznokci, Golden Rose.


Zestaw do zdobień paznokci, Avon.


W świetle sztucznym.


W świetle dziennym.


Maarit.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz