środa, 5 lipca 2017

Rozświetlacz Bell HYPOAllergenic

Cześć kochani! :)

Przychodzę do Was z postem na temat, lubianego przeze mnie, 
rozświetlacza do twarzy i ciała z Bell HYPOAllergenic. 

   


Muszę przyznać, że lubię tę serię HYPOAllergenic
W ich szafie jest wiele produktów godnych uwagi. ;)

Na wstępie więc informacje ze strony producenta :

HYPOALERGICZNY ROZŚWIETLACZ DO TWARZY I CIAŁA

Dedykowany dla kobiet, które chcą zapewnić swojej skórze świeży i wypoczęty wygląd. Formuła zawierająca pigmenty perłowe daje efekt subtelnego, naturalnego rozświetlenia cery. Dodatkowo dzięki emolientom wygładza skórę.





Ja swój rozświetlacz posiadam w odcieniu 01, z trzech dostępnych.

Z góry muszę zaznaczyć, że nie jest to odcień dla wszystkich.
Jest zdecydowanie chłodny, gdy nałożymy go więcej, daje wręcz mroźny efekt
Odcień ten jest srebrny/perłowy
Posiada delikatne drobinki ale na skórze nie są one jakoś mocno widoczne.







Daje piękne wykończenie i subtelny efekt.
Można jednak ten efekt stopniować, lecz wtedy, tak jak wspominałam, 
ten efekt może stać się wręcz mroźny. 
Czasami też gdy nałożyłam go za dużo, delikatnie wybielał
co niekoniecznie wyglądało dobrze. ;)

Dlatego ja używam go zimą/jesienią. 
Latem, gdy skóra nabiera opalenizny, za bardzo by się odcinał.
Więc dla ciemniejszych karnacji niekoniecznie jest odpowiedni, 
chyba że ktoś lubi taki efekt. :)





Poza tym pięknie rozświetla cerę. Spełnia swoje zadanie.Lubię go za wykończenie jakie daje i chłodny odcień. 
Jego pojemność to 6 g, i do tego jest nie drogi. Z tego co pamiętam kosztuje jakieś 15 złNa promocji, można go zdobyć całkiem za grosze. :) 
Do opakowania nie mam żadnych zastrzeżeń. Powiedziałabym wręcz, że jest solidneKilka razy mi spadł i nic się nie stało zarówno z prześwietlaczem jak i opakowaniem. Napisy też się nie pościerały a mam go już długo. :)
Jest to mój ulubiony chłodny, drogeryjny rozświetlacz. 
Dodam, że do nakładania rozświetlaczy, moim ulubieńcem wśród pędzli jest Glam Brush T9.
Jest to pędzel z włosia kozy. Świetnie nakłada się nim rozświetlacz.




Jakie jest Wasze zdanie na jego temat ? :)


Pozdrawiam, M.     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz