piątek, 9 czerwca 2017

Aspire Man - męska woda toaletowa. HIT

Cześć kochani. :) 

Postanowiłam sama sobie dać kopa tam gdzie trzeba i zabrać się 
za regularne publikowanie na blogu. 

Tak więc dzisiaj przedstawiam Wam męską wodę toaletową od Avon : 
Aspire Man
Zakochałam się w tym zapachu, oczywiście co najważniejsze mój mężczyzna również. :)




Fakt, że jest to woda toaletowa może świadczyć o tym, że nie jest to trwały 
i warty uwagi zapach, aczkolwiek tak nie jest. 
Woda toaletowa jest trwała i warto jej się przyjrzeć bliżej. :)


Na stronie Avon znajdziemy takie informacje : 

 Woda toaletowa Avon Aspire dla Niego
Poczuj męski, nieprzeciętny zapach dla ambitnego mężczyzny, który wie, czego chce.

Kategoria: świeżo-cytrusowo-drzewna

Nuty zapachowe: bergamotka, korzeń imbiru, ciepłe drewno sandałowe

Woda toaletowa Avon Aspire dla Niego to kompozycja stworzona dla niezależnego, pewnego siebie mężczyzny. Odnajdziesz tu mocne i świeże cytrusowe nuty, pikantną szczyptę pieprzu i imbiru oraz szlachetny akcent drzewa sandałowego. To niesamowicie męskie połączenie idealnie komponuje się z Jego silnym, ambitnym charakterem.


Dla mnie zapach jest O-BŁĘ-DNY ! :D
Mega męski, nie za delikatny i nie za intensywny, świetnie się utrzymuje oraz jest tani.
Na promocji można go dostać za 30 zł. Ja kupiłam go nawet za mniej. ;) 
Osobiście nie spodziewałam się, że tak bardzo spodoba mi się i mojemu K. ten zapach i do tego,
że będzie on tak tani i trwały. 
Oczywiście pisząc trwały nie mam tu na myśli 10 h, pamiętajmy, że jest to jednak woda toaletowa. 

Do tej pory naszym ulubionym zapachem firmy Avon był tradycyjny Full Speed. 
Teraz dołączyła do niego woda toaletowa Aspire Man. :) 

Początkowo jest to taki zapach męski z nutami kobiecych perfum. 
Jednak nie jest to w żadnym stopniu zapach damski. :D 
Jest męski, kuszący i zmysłowy. Moim zdaniem wyjątkowy. :) 

Polecam Wam serdecznie sprawdzić ten zapach, może również trafi w wasze gusta. :) 

Pozdrawiam, M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz