środa, 7 czerwca 2017

Bourjois Healthy Mix - stara formuła

Witam Was serdecznie. :) 
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją recenzję podkładu Bourjois Healthy Mix 
w odcieniu 51 Light Vanilla, w starej wersji. 




Opinie na temat tego podkładu są różne. 
Ma on swoich zwolenników jak i przeciwników. 
Ja mogę już zdradzić, że należę do tej pierwszej grupy. ;)

Więc zacznijmy od tego co o podkładzie mówi nam producent.

Podkład Healthy Mix idzie jeszcze dalej : rozświetlona i ujednolicona cera do 16 godzin, dzięki formule wzbogaconej w ekstraktu z owoców :
• Morela >blask
• Melon > nawilżanie
• Jabłko > przedłuża młodość
Wzbogacony w krystaliczne pigmenty, ujednolica cerę, rozświetlając ją od wewnątrz. Cera jest pięknie rozświetlona i nawilżona przez 8 godzin.
Delikatna i świeża tekstura niesłychanie łatwo wtapia się w skórę, nie pozostawia śladów na skórze. Efekt zdrowa i naturalnie piękna cera!
Skuteczność zaakcpetowana przez konsumentki !
- Cera jest perfekcyjnie ujednolicona 89% kobiet
- Cera jest rozświetlona : 79% respondentek
I jest dobry dla mojej skóry :
• nie podrażnia, testowany dermatologcznie
• nie zatyka porów




Co myślę ja ? 

Po pierwsze urzekł mnie cudowny, owocowy zapach tego podkładu. 
 Uważam, że jest to najładniej pachnący podkład, jaki do tej pory miałam. :D 

Czy cera jest rozświetlona i ujednolicona ? 
Zdecydowanie. :) 
Daje on efekt rozświetlonej, promiennej i nawilżonej cery.
Więc podkład nie sprawdzi się u osób, które oczekują od podkładu matowego wykończenia. 
Ja osobiście lubię podkłady rozświetlające i w nich moja cera prezentuje się najlepiej.  

Healthy Mix jest lekki, nie daje efektu maski a przy tym bardzo dobrze kryje.
Osobiście jak na tak lekką formułę nie spodziewałam się tak dobrego krycia. 
To też pod tym względem podkład bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. 



Krycie można też budować, nie robiąc sobie przy tym nieestetycznych plam. 

Odnośnie samego koloru, odcień 51 jest dla mnie idealny, gdyż ma żółte tony. 
Jest to najjaśniejszy kolor z całej gamy. 
Mam bladą karnację ale nie należę też do ekstremalnych bladziochów. :)  
Nie zauważyłam też żeby podkład oksydował, co dla mnie jest ogromnym plusem. 





Podsumowując. 
Bardzo lubię ten podkład. 
Ma bardzo dobre krycie i daje piękny efekt na twarzy. 
Jest lekki, nawilżający i rozświetlający. Kolor 51 ma piękne żółte tony. 
Zdarzają się oczywiście dni, w których krycie tego podkładu jest dla mnie niewystarczające. 
W takie dni wspomagam się korektorem lub sięgam po mocniej kryjący podkład. :) 
Lubię to uczucie lekkości i nawilżenia na twarzy, jakie daje Healthy Mix.

Jakiś czas temu weszła jego nowa formuła i nie miałam okazji jej jeszcze testować. 
Mam tylko nadzieję, że jest równie dobra jak ta albo nawet lepsza. :) 

Z przyjemnością dowiem się co Wy myślicie o tym podkładzie. :)
Piszcie też jeżeli testowaliście już nową formułę. ;) 

Pozdrawiam, M. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz