piątek, 16 czerwca 2017

Dezodorant Nivea - Invisible Fresh

Witam Was serdecznie.

Mamy już piątek. 
Nie wiem jak Wam, ale mi czas zleciał strasznie szybko.
Co najważniejsze nowy dzień, oznacza nowy post. :)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją recenzję 
dezodorantu w spray'u Invisible Fresh od Nivea.



Pewnie wielu z Was miało już przeróżne doświadczenia z antyperspirantami.
Ja również. Przetestowałam ich wiele. 
Bywały lepsze i gorsze, jednak żaden nie spełniał moich oczekiwań w 100 %, 
aż do tej pory. :)

Śmiało mogę stwierdzić, że firma Nivea, z każdym produktem zaskakuje 
mnie coraz bardziej i to bardzo pozytywnie.  

Na wstępie zobaczmy jakie informacje na temat tego dezodorantu znajdziemy na stronie: 


NIVEA® Antyperspirant INVISIBLE Fresh spray for Black&White to produkt opracowany we współpracy z ekspertami z dziedziny tekstyliów, by zapewnić Ci mocną i niezawodną ochronę przed poceniem się, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Antyperspirant ma nowy, orzeźwiający zapach i nie pozostawia żółtych plam na czarnych ubraniach ani białych śladów na czarnych koszulkach. Czarne bluzki i sukienki pozostają czarne, a białe – białe, bez przebarwień i smug. Unikalna formuła chroni Cię przed nadmiernym poceniem się przez 48 godzin i pomaga zachować pierwotny kolor ubrań. Przezroczysta ochrona nie pozostawia śladów – cokolwiek na siebie założysz. To antyperspirant, który jest delikatny, a jednocześnie bardzo skuteczny. Został opracowany we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Tekstylnym Hohenstein.
  • Ochrona białych ubrań przed żółtymi plamami i czarnych ubrań przed białymi plamami
  • Nowy świeży zapach
  • 48-godzinna ochrona antyperspirantu
  • Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie
  • Nie zawiera alkoholu etylowego

Czas więc na moją opinię. :)

Dezodorant ten ma nam zapewniać 48 godzinną ochronę przed poceniem
Oczywiście nie testowałam go przez tyle godzin, aczkolwiek mogę śmiało stwierdzić, 
że jest bardzo trwały.
Spisał się u mnie przez cały dzień, a prowadzę aktywny tryb życia. :)

Ma on nam zapewniać także pewność siebie i świeżość, i rzeczywiście tak jest. 
W moim przypadku wiele antyperspirantów nie spełniało swojego zadania, 
przez co w ciągu dnia martwiłam się o to, czy moje pocenie nie daje o sobie znać 
całemu społeczeństwu. ;)

W przypadku tego dezodorantu nie mam takiego problemu, 
gdyż zapewnia mi ochronę przez cały dzień i daje uczucie świeżości.


For Black & White
Dezodorant ten jest skierowany zarówno do białych jak i czarnych ubrań
co dla mnie jest ogromnym plusem. 
Wiele razy dezodoranty, które miałam okazję testować zostawiały plamy. 
Czy to białe plamy na czarnych ubraniach, czy też żółte na białych. 
Co gorsza były one widoczne i czasami ciężko było ich się pozbyć. 

Jednak z Nivea Invisible Fresh nie mam tego problemu, gdyż dezodorant nie zostawia
żadnych śladów


Alkohol Free 
Innym, ale za to bardzo dużym plusem, jest fakt, że nie zawiera on alkoholu i barwników
Dlatego jak na produkty Nivea przystało, poza ochroną, pielęgnuje on także naszą skórę
Jest skierowany do każdego typu skóry, więc nie musimy się martwić, że nas uczuli czy podrażni. 
Dezodoranty lubią wysuszać skórę pod pachami, jednak ten, ze względu na brak alkoholu w składzie, tego nie robi. 

Dodatkowo ma on także bardzo przyjemny zapach
Jest wydajny i łatwo dostępny, a cena jest bardzo niska jak za tak dobrą jakość. 

U mnie antyperspirant ten sprawdził się świetnie i zdecydowanie stał się moim ulubionym.
Świetnie chroni przed poceniem, nie brudzi, nie podrażnia i dodatkowo pielęgnuje. 
Jak dla mnie strzał w dziesiątkę. Warto zwrócić na niego uwagę. :)


Jak sprawdza się on u Was ?
Mieliście okazję już go stosować ? 



Pozdrawiam, M. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz