niedziela, 14 czerwca 2015

Aztec nails

Dzisiaj znalazłam w końcu czas żeby dodać coś nowego i tak witam Was
'azteckim' manicurem. : )

Wszystkie paznokcie pomalowałam jak zwykle warstwą odżywki Eveline 8w1 a następnie ( wszystkie poza paznokciem palca serdecznego ) dwiema warstwami żelowego lakieru do paznokci Avon w kolorze "Dazzle Pink".
Wzór aztecki wykonałam na paznokciach palców serdecznych, pomalowanych dwiema warstwami matowego lakieru w kolorze "White". :)
 
Nie było łatwo. Matowy lakier bardzo szybko schnie i widać na nim każdą smugę czy nierówności. Nie rozprowadza się tak łatwo jak inne lakiery więc ciężko też tego uniknąć. Trochę się przy tym pomęczyłam ale jakoś wyszło. :)

Wzór aztecki wykonałam w dwóch pięknie komponujących się kolorach
"Dazzle Pink" i "Lavender Sky".Wzór nie jest taki jaki chciałam i robiłam do niego kilka podejść ale po pomalowaniu warstwą bezbarwnego lakieru prawie wszystkie nierówności i smugi zniknęły. 
Więc z efektu końcowego jestem zadowolona.  :)

Poza lakierem matowym, z którym ciężko się pracuje, pozostałe dwa są genialne. :)
Piękne kolory i wykończenie.

Lakier "Dazzle Pink" ma dość słabe krycie, dwie warstwy to minimum a nawet
pokusiłabym się jeszcze o trzecią. Sam kolor jest przepiękny i zawiera maleńkie drobinki. :)

Lakier "Lavender Sky" ma przepiękny pastelowy, lawendowy kolor. 
Zdecydowanie jest to jeden z moich ulubieńców. <3 Krycia na razie nie mogę ocenić. :)

Lakier matowy też jest godny uwagi bo ma śnieżnobiały kolor i piękne, matowe
wykończenie ale tak jak wspomniałam ciężko się nim maluje i to jest jego minus.
Co do trwałości matu, tym razem nie będę w stanie go ocenić, bo i tak na sam koniec pomalowałam paznokcie bezbarwnym lakierem. ;)

Wzorki zrobiłam dwustronnym pędzelkiem do zdobień z firmy Avon.
Jest dość precyzyjny ale przydałby mi się jeszcze cieńszy pędzelek do zdobień. :)


Maarit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz