niedziela, 7 czerwca 2015

Romantyczny manicure

Jako pierwszy post na moim blogu pojawia się bardzo prosty
i zarazem efektowny manicure. :)

Jakiś czas temu zamówiłam sobie sporo lakierów firmy Avon,
której sama jestem konsultantką.

Do moich ulubieńców należy między innymi lakier z serii Gel Finish w pięknym
mleczno-różowym kolorze Sheer Love oraz diamentowy lakier
Mineral Crush w kolorze Pearl.
Do lakierów firmy Avon byłam zawsze sceptycznie nastawiona, kiedyś miałam dwa z innej serii i nie spełniły one moich oczekiwań. Natomiast te bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Mają dobre krycie ( w zależności od koloru ), dają piękne wykończenie i są przede wszystkim trwałe. Ma może na to wpływ także odżywka, którą maluje paznokcie przed nałożeniem lakieru oraz Top Coat ale i tak jestem z nich niesamowicie zadowolona. :)



Podsumowując, stworzyłam manicure zestawiając właśnie te dwa lakiery. :)
Najpierw nałożyłam odżywkę Eveline 8w1, jednak podobno nie każdy może ją stosować. Następnie nałożyłam dwie warstwy lakieru żelowego Sheer Love( jedna warstwa według mnie również prezentuje się bardzo dobrze
ale chciałam uzyskać pełne krycie ) pomijając paznokcie na palcach wskazujących, które pomalowałam jedną warstwą diamentowego lakieru Pearl.
Na  pozostałe paznokcie, na jeszcze mokrej, drugiej warstwie lakieru ułożyłam kryształkowe ozdoby do paznokci także firmy Avon. Po wyschnięciu pomalowałam paznokcie bezbarwnym lakierem ( pomijając palce wskazujące ).

Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z efektu. :D


Odżywka Eveline Cosmetics 8w1, bezbarwny lakier do paznokci Golden Rose


Magic Effect - Mineral Crush PEARL, Gel Finish SHEER LOVE

ozdoby do paznokci Avon







Maarit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz