poniedziałek, 8 czerwca 2015

Zamówienie z zalozto.com

Dzisiaj przyszły do mnie dwie paczki. :)
Jedna ze strony zalozto.com a druga z geekfashion.pl.
Obie strony polecam ale o tym później. ;)

W tym poście pokażę wam moje zamówienie z zalozto.com, które składałam razem z koleżanką.
Ja zamówiłam bluzę ROSES i lenonki a moja koleżanka buzę BLUEBERRYS.
Dodatkowo dostałam w prezencie nerkę ROSES. Aktualnie trwa taka promocja, że jeżeli złożysz zamówienie za min 100 zł to właśnie tę nerkę otrzymujesz w prezencie. :)

Co do opinii odnośnie strony i rzeczy... strona jest naprawdę ciekawa. :)
Mega duży wybór ciuchów, dodatków, biżuterii itp., świetne ceny, promocje i jak się teraz przekonałam na prawdę bardzo dobra jakość. :)


Lenonki nie mają typowo okrągłych szkiełek, są lekko jajowate ale wyglądają świetnie.
Bałam się, że nie będą mi pasowały ale myślę, że nie jest najgorzej. :P

Bluza jest genialna. :) Jak tylko zobaczyłam ten print to stwierdziłam, że muszę ja mieć.
Kocham motyw kwiatów a w szczególności róż. :) Moim zdaniem jest świetnie wykonana a materiał jest miły w dotyku. Bluzy nie posiadają rozmiarówki, są uniwersalne. Noszę rozmiar xs / s i jest na mnie trochę większa, nie przylega do ciała ale mi to odpowiada. :) Dodatkowo bluza jest ocieplana, cienkim i bardzo miłym w dotyku polarkiem.

Nerka, którą dostałam w prezencie jest ok. Nigdy nerki nie miałam i jakoś niespecjalnie mi się podobały. Ta jest ciekawa, jest dosyć pojemna i ma piękny print
( jedynie u góry jest on jakby wyblaknięty ).
Co tu dużo mówić, miły prezent. :)



Lenonki :


Bluza ROSES : http://zalozto.com/home/2091-bluza-druk-roses.html?search_query=bluza+roses&results=2


Podsumowując, z czystym sumieniem polecam Wam tę stronę. :)
Na blogu pojawią się na pewno moje stylizacje z użyciem tych rzeczy, więc jeżeli jesteście ciekawi jak się prezentują na mnie to zachęcam do obserwowania. ;)


Maarit

2 komentarze:

  1. MAm sporo ciuchów od Załóż to bardzo lubię ich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy są genialne ^^, znam tę stronę i uwielbiam od nich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń