czwartek, 25 czerwca 2015

DIY : boyfriend jeans i t-shirt

Dzisiaj szybki post z DIY. :)
Już ostatnio pisałam, że spodnie i koszulkę, które ostatnio kupiłam
w lumpeksie będę przerabiała.
Tak też zrobiłam. Może nie są to jakieś ogromne zmiany,
ale znacznie lepiej się prezentują. :)

W koszulce powiększyłam dekolt. Po prostu go wycięłam, bez obszywania.
Takie wykończenie w tej koszulce mi się podoba. Podwinęłam też rękawki. :)

W spodniach zrobiłam przetarcia. Nie są one może idealne ale ja jestem
zadowolona z efektu. :) Mam zamiar  jeszcze je trochę dopracować.
Zdecydowanie lepiej prezentują się na osobie niż na zdjęciu.
Będziecie się mogli o tym przekonać gdy zrobię z nimi stylizację. ;)

Przed :

Po :


Przed :

Po:




Poza tym koszulka świetnie prezentuje się w zestawieniu z tymi spodniami.
Do tego jeszcze białe trampki i mamy mega wygodną stylizację. :)



Maarit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz