wtorek, 23 czerwca 2015

Zamówienie z hurtowni Katherine

Cześć kochani. :) 
Planowałam dodać ten post już kilka dni temu ale za każdym razem cos mi przeszkodziło.
Dlatego to dzisiaj przedstawię Wam moje i nie tylko, zamówienie z hurtowni Katherine :
http://katherine.pl/  . :)
Zamawiałam razem z siostrą i dwiema koleżankami.
Jest to tylko kilka rzeczy. W koszyku miałam znacznie więcej.
Jednak wyszło, że ostatecznie zamówiłam tylko trzy rzeczy.
Między innymi z tego powodu, że rzeczy, które dodawałam do koszyka
po chwili były już niedostępne, podczas kiedy szukałam innej rzeczy
w to " miejsce " , niedostępna było już kilka innych rzeczy.
Co chwilę coś znikało a pojawiało się coś nowego.
Ogólnie sporo nerwów mnie to kosztowało  przy zamawianiu. :)
 
Dodatkowo trzeba pamiętać, że wyświetlane ceny to ceny Netto.
W prawym, górnym rogu możemy od razu zmienić z cen netto na ceny brutto.
W koszyku tez mamy dokładną rozpiskę cen.


Poza tym już pozostały chyba same plusy. ;)
Biżuteria tania, śliczna i na prawdę dobrze wykonana.
Wszystko przyszło ładnie zapakowane, mnóstwo folii bąbelkowej. :)
Niektóre kolczyki znajdowały się w woreczkach, nie które nie.
Ale to raczej nie problem bo biżuteria była i tak bardzo dobrze zabezpieczona.
Z samego wyglądu biżuterii jestem bardzo zadowolona. :)
Zobaczymy czy długo posłuży. :)



Moje zamówienie :



Potrójny pierścionek, łączony łańcuszkami.
Byłam go bardzo ciekawa ale sama nie wiem czy będzie się dobrze prezentował. :)
Kolczyki, które bardzo mi się podobają. :)

Kolia. Prezentuje się świetnie. Siostra zamówiła taką samą. :) Kosztowała jakieś 7 zł
Zamówienie siostry :


Kolia. Bardzo lekka, ładnie się prezentuje i kosztowała jeszcze mniej niż poprzednia. 

Neonowe kolczyki, węże. Kosztowały mniej niż 1 zł ;)

Zamówienie koleżanek :

Kolczyki kwiatki z perełką w środku. :)
Kolczyki kwiatki. Też chciałam je sobie zamówić i nie wiem
czemu ostatecznie tego nie zrobiłam. :D

Kolczyki kwiatki, wiszące. W rzeczywistości są bardziej miętowe niż zielone. ;)
Długie kolczyki, z cyrkoniami.

Kopertówka. Nie zaprezentuję jej Wam od środka, ponieważ nie
chciałam jej otwierać a jak koleżanka ją odebrała to zapomniałam zrobić zdjęć.
Prezentuje się bardzo ładnie. Ma paseczek na rękę oraz długi łańcuszek.
Dwie kieszonki na zamek, dużą i małą. Jest dość ciężka. ;)
To by było na tyle odnośnie zamówienia z Katherine.
Biżuterię i inne dodatki mogę zdecydowanie polecić. :)
Jednak sam etap zamawiania był dla mnie kłopotem, może ja tak trafiłam.
W każdym bądź razie warto spróbować. ;)



Maarit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz