środa, 17 czerwca 2015

Wyhaczone w lumpeksie

Dzisiaj podzielę się z Wami moimi zakupami z lumpeksu z zeszłego tygodnia. :)
Nie każdy jest przekonany do lumpeksów i nie każdemu musi się to podobać.
Ale ilu ludzi tyle upodobań. Ja osobiście zakupy w lumpeksach uwielbiam.
Kupuję zarówno ciuchy jak i buty. Przecież wszystko można zdezynfekować.
Oczywiście wybieram buty, które są zadbane i widać, że nie są bardzo znoszone.

Mam taką zasadę, że jak kupuję coś z lumpeksu to niezależnie czy są
to buty czy ciuchy, które trzeba prać chemicznie albo w rękach,
zawsze wrzucam wszystko do pralki i niech się dzieje co ma się dziać. :D
Jeżeli się zniszczy to trudno, kupiłam to za grosze. Ale puki co nic nigdy nie ucierpiało.

Nie raz udało mi się kupić coś nowego, z metką ale jak wiadomo i tak
wszystko trzeba wyprać. :)


Dla mnie wielkim plusem lumpeksów jest też to, że są tam ciuchy modne i takie,
które się nie powtarzają na co drugiej osobie spotkanej na ulicy. :)
W dodatku idąc do lumpeksu możemy znaleźć idealne rzeczy do DIY.
Jaki jest sens kupowania spodni czy bluzki w sieciówce tylko po to aby je przerobić,
skoro możemy za kilka zł kupić daną rzecz w second handzie
i przerobić jak tylko chcemy.

Ja osobiście widzę jeden minus lumpeksów :
SZAFA MI SIĘ NIE DOMYKA :o

Spodenki z motywem róż
Tregginsy Pieces
( zdjęcie nie oddaje rzeczywistego koloru :)
a nogawki na dole nie są odbarwione, tylko na zdjęciu tak wyszło ;) )
Kwiecisty kombinezon
Crop Top
Włochaty sweter Atmosphere :)
kilka dni przed zakupami widziałam podobne w Internecie
i stwierdziłam, że musze taki mieć.
No i proszę, znalazłam w lumpku. ;) kolor jasny jak na drugim zdjęciu.
 Czerwona sukienka H&M
Spodnie nie wiem jakiej firmy :P
elastyczny materiał, świetnie leżą i są mega wygodne :)

Kilka rzeczy do DIY ;)
T-shirt The Rolling Stones,
w którym się zakochałam. Poobcinam tu i tam :P Powiększę dekolt,
podwinę rękawki i będzie jeszcze lepsza :)

Genialne jeansy, wygodne, świetny gatunkowo jeans.
Gdyby były w moim rozmiarze to bym w nich nic nie zmieniała
ale są większe i świetnie nadadzą się na Boyfriend'y :P 
Ogrodniczki H&M.
Mają długie nogawki ale mam zamiar je obciąć na krótkie
 i może coś jeszcze w nich zmienić.
Zobaczymy jak wyobraźnia mnie poniesie. ;)


Na koniec buty :  

Sandałki w pięknym, uniwersalnym kolorze.
Brakuje jednego "kamienia" ale już zamówiłam prawie identyczny,
który będzie pasował w to miejsce ;)



Przepiękne buty na słupku, które od razu wpadły mi w oko.
Śliczny, uniwersalny kolor i stabilny obcas.
Bardzo mi się podobają ale są strasznie wysokie. :P


Dzisiaj też byłam na lumpkach z koleżanką.
Jestem z zakupów niesamowicie zadowolona :D
Pewnie niedługo dodam nowy post z nowościami z second handu. :)


Maarit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz