środa, 10 czerwca 2015

Zamówienie od GeekFashion

Uwielbiam <3
W legginsach, które zamówiłam ze strony geekfashion.pl po prostu się zakochałam. Wiem, znowu ten sam motyw róż :D ale co ja poradzę, na to, że tak bardzo mi się podoba. :) Normalne, że nie ubiorę bluzy i legginsów z tym samym motywem, wyglądałabym komicznie. :D

Legginsy są w jednym, uniwersalnym rozmiarze. :) Leżą świetnie, mają dość wysoki stan i są mi troszkę luźne w pasie ale to dla mnie nie problem, zawsze można zwężyć gumę i po kłopocie. :)
Myślałam, że będą z bardzo śliskiego materiału ale tak nie jest, co mnie bardzo cieszy. :) Materiał jest bardzo miły w dotyku i nie prześwituje. Jednym słowem CUDOWNE, ostatnio jedne z moich ulubionych. <3

Jest wiele sklepów internetowych z odzieżą m.in. FullPrint ale sklep
http://geekfashion.pl/ ma moim zdaniem najlepsze oferty. Wiele promocji, konkursów i rabatów. Dodatkowo bardzo miła obsługa. Można liczyć na pomoc z ich strony i szybką odpowiedź. :) Razem z legginsami otrzymałam od GeekFashion list z podziękowaniem za zamówienie i 5% zniżki na kolejne zakupy. ;) 


Legginsy ROSES http://geekfashion.pl/legginsy/legginsy-fullprint-roses.html

Sklep godny uwagi i z przyjemnością mogę go Wam polecić ! :)



Maarit

4 komentarze:

  1. super te legginsy są! ja kupiłam je stąd http://betterlook.pl/legginsy-1372/Legginsy-Fullprint-3D-Roze.html i teraz jesienią używam je jako... rajstopy! do prostych sukienek i butów za kostki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) ja osobiście do sukienek ich nie noszę ale uważam, że potrafią ożywić każdy prosty ciuch :)

    OdpowiedzUsuń